Details, Fiction and جزیره کیش

Wiki Article

جزیره کیش در جنوبی ترین مناطق کشور قرار دارد و همان طور که می دانید این مناطق مانند تمامی نقاط دیگر استان هرمزگان تابستان های گرم مرطوب و زمستان های مطلوبی دارند. معمولاً دمای هوا ۲۷ درجه سانتیگراد است و در موارد بسیار کمی از دمای ۳۲ درجه سانتیگراد بالاتر میرود.

دلفیناریوم، باغ پرندگان، آمفی تئاتر، کلاسیک شو و تونل آکواریوم آب شور از بخش‌های مختلف پارک دلفین‌های کیش هستند

انواع تفریحات و سرگرمی ها در بالاترین سطح کیفیت در دسترس است.

وی در زمان تصرف کیش توسط پرتغالی‌ها در باغو زندگی می‌کرد و در برخی از منابع از داستان این پیرزن با نام «افسانه ننه باغو» یاد شده است.

مجموعه درخت سبز در قسمت شمالی جزیره در منطقه ای معروف به دره پرتغالی ها قرار دارد. این مجموعه در اطراف یکی از کهنسال ترین درختان جزیره موسوم به درخت لور یا انجیر معابد ساخته شده است. این درخت معروف گویا چیزی حدود ۶۰۰ سال قدمت دارد.

با وارد شدن به مجموعه در ابتدا به باغ پرندگان می‌روید. در این باغ از نزدیک حدود ۵۰ گونه از پرنده‌های مختلف را خواهید دید. وقت‌گذراندن بین طاووس‌ها، طوطی‌ها، پلیکان‌ها و پرندگان دیگری که کمتر امکان دیدنیشان پیش می‌آید، تجربه جذابی خواهد بود.

در تور سافاری کیش با خودروی لندکروز سرعت و گشت‌وگذاری هیجان‌انگیز را در صحرا تجربه خواهید کرد.کسانی هم که هیجان را دوست ندارند و تفریحات آرام را ترجیح می‌دهند می‌توانند در تور شترسواری مجموعه ثبت‌نام کنند و در محیطی بیابانی شترسواری کرده، عکس بگیرند و خودشان را در فضایی متفاوت قرار دهند.

خوشبختانه اغلب مسافران از اقامت در هتل کیش رضایت دارند و از نظر آن‌ها هر یک از این هتل‌های لاکچری دارای امکانات و موقعیت ویژه‌ای برای اقامت است.

طرح عجیب مجلس برای برخورد با دانشجویان معترض؛ ایجاد تنش بجای تدوین قوانینی مانند عفو عمومی

مشاهده اتاق های بیشتر برای مشاهده بیشتر به راست بکشید. مشاهده جزئیات کامل هتل / رزرو

مطلب مرتبط: جاهای دیدنی بلغارستان: ۱۵ بهترین جاذبه های گردشگری بلغارستان

بیوگرافی شقایق دهقان بازیگر مسافرت به کیش و نویسندهٔ ایرانی (+ تصاویر)

برای اکثر افراد تابستان‌های بسیار گرم و داغ کیش چندان قابل تحمل نیست، بنابراین فصل‌های پاییز و زمستان بیشترین استقبال را برای سفر به جزیره از سوی گردشگران به همراه دارد. البته در فصل بهار نیز هوای کیش هنوز چندان رو به گرما نرفته و نسبتا معتدل است.

دربارهٔ دیوار دربارهٔ دیوار دریافت برنامهبلاگ دیوار پشتیبانی

Report this wiki page